ssusannaolssonn

Alla inlägg den 31 januari 2012

Av Susanna Olsson - 31 januari 2012 16:17

Hej och hå!

Suttit i kassan nästan hela dagen idag, de går bättre och bättre. Är bara alla nummer på frukter, grönsaker, winnerbröd o.s.v som är så svårt att komma ihåg men de sätter väll sej på hjärnan de också någon gång, förhoppningsvis!

Iaf pappa och jag köpte hem semlefilen idag 15spänn för 0,75 liter så den var ju inte billg. Dock så var vi bara tvungna att testa den för hur en fil med semlesmak ska smaka de kan väll ingen förstå? Är ju liksom en bulle med grädde och mandelmassa. Iaf jag smakade lite när jag kom hem av den och semla? De vet i fan alltså, tyckte inte att den smakade ett dugg semla men god var den så de ska jag inte säga annat. Den säljs ju väldigt mycket nu också och ett jävla härj i affären om den där jävla filen.. haha! Idag när jag varit på praktiken har Nina varit och skott Tuborg och verkat Valle. Mamma var ju ledig idag så hon var där uppe. Ska väll upp om ett tag igen och ta in busarna. Tuborg fick en spark i bogen av Humlan på morgonen så att han skrek..:S

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards