ssusannaolssonn

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Susanna Olsson - 1 januari 2012 17:50

  


Sitter här vid datorn och kollar lite har beställt ett par nya levis jeans och nu väntar jag på att maten ska bli klar. De blir fiskpinnar, potatis och spenat, gott! Sen efter maten ska jag nog åka upp till stallet och ge hästarna kvällen och så. När jag kommer hem blir de film mys hela kvällen.

Av Susanna Olsson - 1 januari 2012 15:19

Hittade en jättesöt bild igår på mej och Valle så jag ramade in den och satt upp på väggen under en annan bild på oss. Båda bilderna är gammla och jag var inte gammal alls, de är ca 6år sen dom togs så jag var väll 11 eller 12 om jag inte är helt ute och cyklar. Iaf han är världens gulligaste shettis min Vallentino!!♥ Kommit på ett nyårslöfte och de är att få bort Valles tjockis mage. Han ska minsann få jobba busponnyn.:D

 

Av Susanna Olsson - 1 januari 2012 12:09

Mamma och jag var uppe och släppte ut hästarna förut, dom kollade sej omkring överallt när dom kom ut, stackarna. Blir att åka upp dit senare och se om man kan göra någontingen med Tuborg, longera eller bara gå ut och gå en runda. Men just nu så öser snön bara ner.. Kul början på de nya året men och andra sidan sätt så kan de komma lite vinter så att jag kan få lite fina snöbilder på hästarna!:D

 

Tuborg för 2-3 vintrar sedan.


Av Susanna Olsson - 1 januari 2012 01:48

Var ju uppe i stallet och släckte och stängde av radion som jag skrev att jag skulle göra i tidigare inlägg.

Tuborg och Humlan var jätterädda, tryckte sej in imot väggen tyckte så synd om dom.. Sen att alla idioter ska hålla på och smälla sitt skit långt efter tolv är sjukt. De borde bli förbud på sånt där skit över huvud taget! För djurens bästa och sen miljön förståss, de förstör så mycket. Jag skulle aldrig slösa pengar på sån skit iaf. Kostar massor och sen är de bara PAANG sen är dom pengarna borta..:P Finns verkligen inget nöje i de hela man kan ha så mycket roligare för dom hundralapparna.

 

Finaste ponnyn♥♥♥


Ovido - Quiz & Flashcards