ssusannaolssonn

Direktlänk till inlägg 25 juni 2012

Regn, regn och åter regn... Svensk sommar!

Av Susanna Olsson - 25 juni 2012 17:36

De bara regnar och regnar och har gjort i ett par dar.. Öser verkligen ner, hela tiden! Jobbigt.. Går ju inte göra någontingen när de regnar, inte rida.. Hoppas iaf på att de blir bättre imon så jag kan ta och rida Tuborg. Var uppe i stallet för ett litet tag sen och mockade och grejade. Släppte även in tre dyngsura hästar som var lite små tjuriga. Varit uppe i Hultsfred en sväng idag och öppnat ett nytt konto var även på netto en sväng. Så har jag varit och släppt ut Heffa och Fanta lite för Malin jobba. Så har jag även fått mina arbetstider till sommarjobbet, prima! Nu väntas mat, blir varma mackor idag gott!:D Desse kommer och hämtar sin katt sen efter att ha varit på Öland i en vecka. Sen ska hon och jag dra upp till Hultan nu någon dag. I helgen så kommer Lenny Lina och ungarna, länge sen man träffa dom nu.:( Dessutom ska jag få ett till litet syskonbarn, längtar!♥


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanna Olsson - 17 september 2012 12:33


Dehär bloggandet suger jag verkligen på men man får väll passa på och skriva ett litet inlägg när man är sjuk. Varit sjuk hela förra veckan och så är jag sjuk nu med.. Blir såå trött på att sitta hemma och inte göra någontingen alls. Film är ju int...

Av Susanna Olsson - 26 juni 2012 17:13

Idag regnar de inte!! Har dock kommit lite små skurar här och där. Men nu är de jätte fint, solsken! Var uppe och red Tuborg förut, red i paddocken. De är väll en sak som är posetiv med regnet att de blir blött i paddocken så att de inte dammar så fö...

Av Susanna Olsson - 25 juni 2012 18:15


  Länge sen.... Min lilla ponny♥ Fina tänder jag hade btw.. x) ...

Av Susanna Olsson - 15 maj 2012 21:12


Idag har jag varit på praktiken som alla alla andra dagar.. Jätte yr ett tag så höll på och svimma, fick gå in på toa och sitta där och glo tills de blivit lite bättre, känner en oro som är hemsk. Har ingen av mina fötter på jorden nu känns de som, j...

Av Susanna Olsson - 14 maj 2012 17:54


  Bilden säger allt...

Ovido - Quiz & Flashcards