ssusannaolssonn

Alla inlägg under mars 2012

Av Susanna Olsson - 8 mars 2012 14:51

Har varit ganska så jättedålig på att blogga nu ett tag men nu tänkte jag iaf att jag skulle göra de, för första gången denna månaden! Slutade klockan halv ett idag då mamma var och hämtade mej. Slutar alltid halv ett på torsdagar. Iaf har haft fullt upp hela dagen men de har varit kul ändå, kanske för att Desiré har praktik där! Haha igår hittade vi världens minsta banan och den la vi inne på kontoret dessutom så fick vi höra att de luktade väldigt illa inne i fikarummet när vi satt där inne, haha undra varför.. Vi äter för mycket socker också kan jag säga, kanske är därför man har sånn jäkla över energi.^^ Ajaa.. För övrigt så har de inte hänt så mycket den sista tiden, var med Rasmus förra helgen. Denna helgen ska jag va med Alice och de var inte igår! Hon kommer lördag och sover här till söndag så ja.. vi får väll se vad vi hittar på för skoj. Nu sitter jag här och är lite små sur över att de har börjat snöa igen.. Fyfan! Usch usch usch.. Malin ska ta in hästarna så blir inget stall förens ikväll.

 

En ful bild bjuder jag på, min näsa förstör hela bilden.. Fml:(

Ovido - Quiz & Flashcards