ssusannaolssonn

Alla inlägg den 20 januari 2012

Av Susanna Olsson - 20 januari 2012 17:01

Två bilder som Matilda tog på mej och Sanna då vi var hos henne och skulle baka kladdkaka den 4:e januari tror jag att de var. Tog ju och läste fel på receptet och tog mjölk ist för mjöl.. Haha typiskt susanna grej alltså! Men de blev ju en kladdkaka iaf och god var den. Men som sagt här har ni två ''fina'' bilder.;) Haha!! Kommer även en söt bild på valpen.

    

Av Susanna Olsson - 20 januari 2012 16:39

Var uppe i stallet och släppte ut hästarna på morgonen var halt som satan men Valle visade ju vart de gick och gå, haha sötponny! Iaf sen åkte jag hem och bytte jacka och sen åkte med pappa till Mörlunda. Sen åkte jag med farmor och farfar hem från praktiken då dom var och handlade. Svängde in till Anette och Per en sväng också för att farmor skulle lämna blommor till Anette som fyllt år. Här hemma har de inte hänt så mycket sen jag kom hem, har tjockat mej med popcorn och coca cola... Inte bra! Hur ska jag orka mat sen?! Aja Malin tar in hästarna idag sen tar vi kvällen. Promenad kan vi nog glömma idag för jag vill inte bryta benen av mej.

För övrigt så saknar jag dessa två skitungar ganska så mycket nu! Fasters älsklingar♥ Saknar sommaren också.. Och lilla Erina som Viktor håller på bilden. Så himla snäll och söt liten ponny!

Ovido - Quiz & Flashcards