ssusannaolssonn

Alla inlägg den 28 januari 2012

Av Susanna Olsson - 28 januari 2012 13:01

Gick upp för en stund sen och ja.. De är förjävligt! Hade de inte varit för min lilla Findus så hade jag nog legat kvar nu också. Han kom upp i sängen och bet mej i näsan vilket gjorde ganska så ont.. Haha! Han tänkte väll de att här ska du inte ligga din jävel nu är de min tur att sova här.  Nu sitter jag och lyssnar på musik men ska snart ta och fixa disken tror jag. Sen ska jag ut en sväng, stallet får vänta tills sen då vi ska ta in hästarna. Hööks katalogen kom igår och jag kommer bli ur fattig, är så mycket som Tuborg vill ha..;) Ajaa, kanske skriver någon annan gång, för blogga är sååå tråkigt så vem vet om detta var sista inlägget. x)


Och ja.. Som sagt, han tyckte de var hans tur och sova i sängen!♥

 

Ovido - Quiz & Flashcards