ssusannaolssonn

Alla inlägg under maj 2012

Av Susanna Olsson - 15 maj 2012 21:12

Idag har jag varit på praktiken som alla alla andra dagar.. Jätte yr ett tag så höll på och svimma, fick gå in på toa och sitta där och glo tills de blivit lite bättre, känner en oro som är hemsk. Har ingen av mina fötter på jorden nu känns de som, jag vet ju inte hur mitt liv ser ut och de skrämmer mej.. Iaf var uppe och red Tuborg förut red först i skogen och sen upp för vattentornsbacken. Gick bra, som alla andra gånger! Imon blir de praktiken igen och de är onsdag vilket betyder att Desse är med mej och jobbar..:D Sen när vi slutar ska hon med hem som vanligt på onsdagar;) hihi! Ajaa... Hoppas att allt blir bra så jag slipper känna såhär, galet jobbigt.. De tar kol på mej.

 


Av Susanna Olsson - 14 maj 2012 17:54

 

Bilden säger allt...

Ovido - Quiz & Flashcards