ssusannaolssonn

Alla inlägg den 29 januari 2012

Av Susanna Olsson - 29 januari 2012 12:08

   Var uppe i stallet med mamma och släppte ut hästarna förut. Gav dom morötter och knäckebröd inann dom fick gå ut, då blev dom glada! När jag kom hem så åt jag tacos till frukost från igår. Eller aa frukost och frukost jag äter ju aldrig frukost. Men klockan var ju ganska mycket så de gick ner ändå. Har suttit och skrivit ner massor av saker som jag ska beställa från hööks, får se om mamma kan hjälpa mej med de sen. Nu sitter jag iaf och glor film ska smsa till Nina sen och se om hon kan komma och sko Tuborg redan nu i veckan ist för hans snösula har släppt och åkt ut på sidan. Går verken dra ur eller dra tillbax den och tror inte de är så bra att han går med den så.

Här kommer en bild och ni ser ju att snösulan har åkt utanför.. Han har massor av spån för jag hade inte hunnit ta och kratsa hovarna inann jag tog bilden men de får ni faktiskt leva med.:)


Ovido - Quiz & Flashcards