ssusannaolssonn

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Susanna Olsson - 7 januari 2012 21:36

Jag trodde att de var söndag idag men icke sa Nicke. De är ju lördag idag, så jag ska inte va med Angelina imon utan på Måndag. Så skippa de tidigare inlägget för jag orkar inte ändra på de. Imon ska vi bort till farmor och farfar och käka iaf. Var uppe i stallet och nattade hästarna förut och så var jag borta hos Malin och Henke och lämnade pengar och hämtade foder som dom köpt hem från Vimmerby idag. Hälsade på lilla Heffa också som inte är så liten mer hon vägde 43,5kg igår när Malin vägde henne. Stor  vove!

 

Av Susanna Olsson - 7 januari 2012 09:48

Var uppe i stallet förut och släppte ut hästarna och sen när jag kom hem satt jag mej här vid datorn. Ätit en hel påse gott och blandat som frukost nu.. Fyfan! Måste ändra på mej snart är jag väll ett stort fläskberg hela jag. Ska nog upp till stallet och rida sen. Imon ska jag va med Angelina, var ett tag sen vi sågs så ska bli kul och träffa henne. Sen på Tisdag börjar man praktiken igen...

Findus ♥


Ovido - Quiz & Flashcards