ssusannaolssonn

Alla inlägg den 24 november 2011

Av Susanna Olsson - 24 november 2011 22:12

Idag fyller ju jag 17år och de är bara en månad kvar till julafton. Ett år kvar tills jag är 18?! Fattar inte själv att jag är så gammal, känner mej som 15 och ja.. Jag är inte mer mogen en en 15-åring;)..

Var på sundbergs och jobbade på förmiddagen sen kom pappa och hämtade mej och när jag kom hem så bakade jag kakor och två tårtor, vilket jag inte hade behövt för de var bara mormor, Malin och Henke som var här och åt, så är de någon som vill ha tårta och sånt skit så finns de här för jag tänker minsann inte äta en tårtbitjävel mer!! Måste tänka på min figur... Iaf har haft en helt okej födelsedag, farmor och farfar var och grattade mej förut.:) Har fått massor av pengar av alla så nu är jag rik, ett tag iaf. Varar ju tyvärr inte så länge!

Var uppe hos min lilla pålle förut som fått vaccination idag och han hade varit lika duktig som alltid min lilla snutt!♥ Nu blir de väll sängen strax för imon blir de jobb.. Hoppas att man får sluta nått sånt där tidigt också.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards