ssusannaolssonn

Alla inlägg den 13 november 2011

Av Susanna Olsson - 13 november 2011 17:39

Jahopp.. Dålig uppdatering här men de har inte hänt nått speciellt.

I fredags så var jag ju på praktiken och de gick finfint förutom att jag fick världens anfall och trodde att jag skulle dö.. Låste in mej på toa och väntade tills de hade lugnat sej sen gick jag ut och jobbade igen haha!! Men fan.. läsktigt när de blir så och speciellt när man inte kan andas. Frågan är ju vad de är för jävla fel!

Igår så hände verkligen ingentingen bara tyckte synd om mej själv för jag hade ont i ryggen, knäna och ja.. överallt!

Och idag på morgonen när vi skulle släppa ut hästarna så passade jag på och rida Tuborg hoppade några små hinder i paddocken också och de gick bra! Han är så duktig min gamla hästapålle!!♥

Var borta hos farmor och farfar och åt kroppkaker förut och de var gottigott. Nu gör jag inte så mycket ska ut och gå en liten runda tror jag och sen blir de stall och ge hästarna kvällen. Sen dusch och sova, kanske prata lite med sötnosen också!

 

Gammal bild.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards