ssusannaolssonn

Alla inlägg den 10 november 2011

Av Susanna Olsson - 10 november 2011 18:55

Mamma och jag var och släppte in hästarna förut och sen var vi inne och handlade.

När vi kom hem fixade jag min fettomat nämligen nudlar.. Fick äta de i och med att dom andra skulle käka hamburgare.

Nu sitter jag och dricker julmust men de är ju inget ovanligt men de är ju så gott!

Imon blir de praktiken och de är fredag så jag går bara en dag på en hel vecka så jag har ju inget och klaga på precis.

Ska gå in till Matilda en sväng nu och se vad hon hittar på, kan ju inte sitta vid datorn hela kvällen!

Av Susanna Olsson - 10 november 2011 12:29

Glömde ju blogga igår så gör de idag ist är fortfarande hemma och de var jag igår också.

Men tänkte att jag skulle gå till praktiken imorgon, då blir de en ganska seg dag i och med att de är fredag och de kommer massor ut av varor men och andra sidan går tiden fortare när de finns och göra.

Lenny kom hit igår och kommer vara här tills imon tror jag. Iaf mamma och jag var uppe i stallet på morgonen och släppte ut hästarna, så passade vi på att mocka också. Ska se om jag hinner göra nått med Tuborg senare idag longera eller kanske bara gå en runda ut mot samhället.

Saknar sommaren ganska mycket när jag kollar på dessa bilder..



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards