ssusannaolssonn

Alla inlägg den 20 november 2011

Av Susanna Olsson - 20 november 2011 16:18

Igår kollade jag på filmen ''Hur många lingon finns det i världen'' har velat se den länge så igår gjorde jag det. Den är faktiskt skit rolig:D haha! Fast lite sorglig också när den ena dör.. Men den är bra så se den! Ni kommer inte ångra er, den är skit kul.. x)

 

Av Susanna Olsson - 20 november 2011 16:02

Sitter här och glor lite, har städat mitt rum som såg ut som ett bombnedslag. Nu är de bara fönster kvar att puttsa så man kan göra fint till jul med julstjärna och visa värsan. Kanske skulle ta och göra de nu innan de är dags för käk. Senare blir de stall och förhoppningsvis också en runda på Tuborg. Annars så vet jag inte vad som händer, kolla film och bara ta de lugnt. Imon är de Måndag igen, hinner fan inte med i svängarna längre. Allt går så fort och på Torsdag är jag 17år?! Känns som jag fyllde 14 nyss och känner mej bara som 15. ;) haha!

 

Rasmus och Viktors dagisfoton.:) Sötisar♥♥♥

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards