ssusannaolssonn

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Susanna Olsson - 6 november 2011 17:25

Nyss ätit och nu ska jag gå och duscha ur allt vax och skit ur håret så att mamma kan färga de sen.

För de har växt ut en sånn ful utväxt och sen har de tappat färgen, haha!

Aja, får väll se hur de blir sen kanske lägger upp bild. Om de blir bra så att säga.

Av Susanna Olsson - 6 november 2011 13:59

 

Bild på Tuborg när han var nyklippt.

Red Tuborg i skogen förut när vi ändå var och släppte ut dom, de gick bra.

Han var dock pigg och stark och ville gärna öka när vi kom upp mot skogen till..

Passade på att rycka man och klippa svans och pannlugg när jag ändå var igång, så nu är han fin! De började bli så långt och blir de för långt så slits de bara. Ni ser ju på bilden hur lång manen var på han och de är ändå ca 1 månad sedan. Nu är den bara hälften så lång.

Farmor och farfar ligger i magsjuka så blev ingen middag där idag, usch!! De är de hemskaste som finns, jag hoppas att jag slipper de.. Nu sitter jag och kollar lite julklappar och kläder på nätet.

Är ju inte långt kvar till jul och jag har bara köpt julklapp till Viktor och Rasmus än, ska försöka få allt handlat så fort som möjligt annars får jag väll hjärnblödning, haha... Men saken är den att de är så himla svårt att veta vad man ska köpa i julklapp åt folk som min bror Joakim vad ska jag köpa till han?! Jätte svårt..



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards