ssusannaolssonn

Alla inlägg under april 2012

Av Susanna Olsson - 11 april 2012 17:56

Kom hem för ett tag sen har varit hos Desse, sov där inatt. Eller aa, vi sov inte så mycket max 4timmar^^

Men vi har haft skoj! Nu blir de snart upp till stallet och rida Tuborg en sväng i skogen. Sen vet jag inte vad som händer, ska väll bara ta de lugnt. I helgen blir de nog Virserum till Malin, Angelina och jag tänkte dra dit en sväng om de är okej för Malin så att säga men de trodde hon. Då kommer nog Becca dit med, Skoj!! Länge sen jag träffa allihopp men Becca är evigheter sen. Inte träffats sen vi sluta nian..

Desse och jag bakade kladdkaka och den blev jättegod! Tyckte nog Ida och Morgan också hihi!^^ Snodde bilden från Desses facebook 


Av Susanna Olsson - 9 april 2012 18:00

Längtan efter dej tar kål på mej.. Jag saknar dej så!

Av Susanna Olsson - 8 april 2012 21:06

Hellå där! Jag är ju inte allt för bra på och blogga nu för tiden men tänkte iaf slänga in ett litet inlägg nu i brist på annat.

De har hänt en jävla massa sen jag skrev här sist vill jag lova men orkar inte skriva om allt. Allt behöver inte folk veta heller. Lenny, Lina, Viktor och Rasmus kom iaf i fredags och sen åkte dom hem idag. Igår åt vi lite påskmat och då var även Malin och Henke här. Var uppe i stallet förut och även ute och åkte en sväng. Nu ska jag glo på Åsa Nisse för den går på tvn. Imon vet jag inte vad jag ska göra men de får vi se då. Ska va med Desire någon dag nu på lovet iaf och då ska vi inte gå till Mörlunda i snöstorm som vi gjorde sist haha! Vi gick dit för att köpa en choklad och sen hem igen, var visserligen fint väder när vi gick här hem ifrån men när vi gick hem.. USCH! fyfan va de snöade och blåste, mina fingrar var som falukorvar när vi kom hem.. Aja.. Nu ska jag inte skriva någe mer för jag får ont i fingrarna.. ;)

Ovido - Quiz & Flashcards