ssusannaolssonn

Direktlänk till inlägg 4 februari 2012

En kylig promme.

Av Susanna Olsson - 4 februari 2012 18:44

Matilda och jag var ute och gick en sväng föut och så hade vi kameran med oss och tog några bilder. Men de var kallt som fan så vi fick ganska brott hem efter ett tag, frös om fötter och händer. Nu har jag nydligen ätit så nu ska mamma och jag straxt åka upp till stallet och ge hästarna kvällen. Var ju uppe och mockade och grejade innan idag. Sen blir de att kolla på melodifestivalen och bara ta de lugnt med chips och cola, fin fint! Fast melodifestivalen kanske inte är så fin fin så de kan jag ju ta tillbax..Tycker att de är för blandade musik sorter och jag menar Sean banan vafan har han i melodifestivalen och göra? Visst han är hur skoj som helst tycker jag men melodifestivalen är inget för han. Men de spårar ju ur mer och mer för varje år som allt annat.

   



 

 

               

 
 
Ingen bild

matilda

4 februari 2012 20:02

vafan susanna! :o jag ville ju inte ha den bilden längst ner på mig... fuck u :D hahahaha.

Susanna Olsson

4 februari 2012 23:13

Men jag ville :D

 
Sanna

Sanna

4 februari 2012 22:46

Hahaha, ja jag håller med dig! Vad fan gör bananen i melodifestivalen? Att han kom vidare i andra chansen, öööh. Ja jag kan också tycka han är rolig & som du sa melodifestivalen är ingenting för honom! Förresten FINA bilder! Kram

http://sannasphotography.blogg.se

Susanna Olsson

4 februari 2012 23:13

Haha menar så..:P Tackar! Kram:)

 
Linn

Linn

4 februari 2012 23:27

Vad har du för kamera? :)

http://justlinn.bloggplatsen.se

Susanna Olsson

5 februari 2012 11:42

nikon D5000:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanna Olsson - 17 september 2012 12:33


Dehär bloggandet suger jag verkligen på men man får väll passa på och skriva ett litet inlägg när man är sjuk. Varit sjuk hela förra veckan och så är jag sjuk nu med.. Blir såå trött på att sitta hemma och inte göra någontingen alls. Film är ju int...

Av Susanna Olsson - 26 juni 2012 17:13

Idag regnar de inte!! Har dock kommit lite små skurar här och där. Men nu är de jätte fint, solsken! Var uppe och red Tuborg förut, red i paddocken. De är väll en sak som är posetiv med regnet att de blir blött i paddocken så att de inte dammar så fö...

Av Susanna Olsson - 25 juni 2012 18:15


  Länge sen.... Min lilla ponny♥ Fina tänder jag hade btw.. x) ...

Av Susanna Olsson - 25 juni 2012 17:36


De bara regnar och regnar och har gjort i ett par dar.. Öser verkligen ner, hela tiden! Jobbigt.. Går ju inte göra någontingen när de regnar, inte rida.. Hoppas iaf på att de blir bättre imon så jag kan ta och rida Tuborg. Var uppe i stallet för ett ...

Av Susanna Olsson - 15 maj 2012 21:12


Idag har jag varit på praktiken som alla alla andra dagar.. Jätte yr ett tag så höll på och svimma, fick gå in på toa och sitta där och glo tills de blivit lite bättre, känner en oro som är hemsk. Har ingen av mina fötter på jorden nu känns de som, j...

Ovido - Quiz & Flashcards